You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, October 1, 2010

terima kasih kerana sudi singgah di dalam hidup saya walaupun hanya untuk seketika..

aku kenal dengan dia lebih kurang 5 thn lepas.. dia baik.. sgt baik.. aku sgt epy coz dpt kenal dgn dia.. dia sgt caring.. dan yg plng best, dia seorg pendengar yg sgt setia.. bagi aku dia dah macam abg kandung aku sendiri..ye la, aku ni dah la x da abg n kakak.. perasaan nak ada kakak n abg tu meluap2x..bila dah dia pun layan aku cm adik dia sendiri, memg aku epy sgt2x..

tapi.. kita hanya merancang, Dia yg menentukan.. akibat kesibukan & tanggungjawab masing2x.. kami lost contact utk seketika.. tapi kami akan tetap berhubung juga.. maybe dlm 3,4 bln sekali.. kdg sampai setahun sekali br contact balik.. mcm thn lepas, aku just contact dia waktu bufday aku..itu pun coz dpt call free dr maxis.. thn ni plak..aku br ja contact dia 2,3 hari lepas..

awal tu terkejut jugak coz aku x sangka dia akan ingt aku lg.. aku sangkakan dia da lupa aku.. tapi sebenarnya x pun.. dia siap ingt lagi semua hal pasal family aku.. hal2x aku yg dulu.. dia siap ckp lg aku da byk berubah.. cara ckp da lain.. da matang ckit.. x mcm dulu.. dulu manja.. kuat merajuk.. dgr yerk.. da matang.. hik3x.. ye la tu..

tapi semuanya dah berbeza skrg.. kami da x baik mcm dulu.. dia bkn lg pendengar aku yg setia.. dan dia dah x caring ngan aku lagi.. mungkin disebabkan dia pun dah ada teman istimewa di dlm hidupnya.. mana ada masa untuk aku lg kan.. hmm.. sedih juga sebenarnya.. tapi x pe la.. nak wat mcm mana kan.. betul lah kata seorg kawan aku.. " kedewasaan ini mengajar kita bahawa betapa sukarnya utk kita kekalkan sesuatu hbngn walaupun hanya hbngn persahabatan"..

skrg.. biarlah dia berbahagia dgn hidupnya.. dan aku akan terus mencari kebahagiaan hidup aku.. walaupun kami dah x seperti dulu.. tapi aku tetap sayangkannya.. ops..jgn salah sangka lak..sayang sbg seorg abg dan kawan ja.. ( walaupun dulu2x sayang ni sbnrnya hampir bertukar kepada yg lbh dr seorg kawan ).. he3x.. zaman x bapa nak matang lg time tu..

kat sini aku nak ckp something utk dia :

terima kasih kerana sudi singgah di dalam hidup saya walaupun hanya untuk seketika.. saya amatlah hargai semuanya.. jaga diri baik yerk.. MA....

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment