You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, October 31, 2010

saya rindu dia.. sgt2x..

aku melihat satu pemandangan yg sgt2x indah.. seorg anak memayungkan ibunya dari terkena hujan.. sebak aku utk seketika..


terus terbayang dlm fikiran aku..kalau dia masih ada.. adakah aku akan membuat perkara yg sama utk dia.. harap2x aku juga spt anak yg aku lihat tadi..

aku selalu membayangkan perkara2x yg akan terjadi kalau dia masih ada......................

pelukan hangat di saat aku kesejukan..
ciuman di pipiku di kala dia melihat aku berjaya..
tangisan kerinduan bila aku berjauhan darinya..
rengekan manja di saat kesakitan..
berbaring di pehanya sambil bercerita ttg kehidupan aku...

aku terlalu rindukan dia..
cukuplah dgn hanya melihat senyumannya walaupun utk sesaat.. sessat shj yg aku pinta..
tapi aku sedar.. aku x akan dpt melihatnya lagi.. aku kena terima semua ni..

aku sgt cemburu melihat adik2x aku dgn mak aku skrg.. sgt2x cemburu..
selalu tertanya2x knp aku.. tapi aku tahu.. ini takdirNYA.. aku x boleh mempertikaikan lagi..
tapi di saat aku terlalu rindu... aku lalai seketika.. menyalahkan takdir.. sesuatu yg memg x patut berlaku..

YA ALLAH.. BERILAH AKU KEKUATAN..



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment