You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, September 28, 2010

ghaya 2010

JAMUAN RAYA 2 PISMP PKS 1

TEMPAT : BILIK KULIAH N0.9

MASA : 11.A.M

MENU : MACAM2X ADA...

yeah.. akhirnya berjaya gak wat jamuan raya utk thn ni.. walaupun aku x da terlibat sgt dlm pengurusan majlis.. ( malas der..kih3x ).. aku makan ja.. meriah gak la c0z makanan memg banyak.. cik su sponsor nasi minyak.. kami plak oerder laksa.. ada kue2x lg.. kerepek.. jajan.. mcm2x la.. kira ok la..semuanya lancar..

awal tu, cuak gak..c0z x da lecturer pun yg datang.. tapi bila da mula datang tu..x putus2x lak org dtg.. disebabkan makanan memg byk, so kami wat mcm open house gitu.. panggil ja sapa yg lalu lalang kat depan kelas.. senior, junior, satu batch.. semua panggil ja.. janji makanan tu hbs.. hehehehe..

aku sedih gak la.. c0z pakai baju cantik2x.. tapi kena tukar lak.. hu3x.. c0z da bermandi ngan kuah laksa.. hu3x.. ( ok..tipu..x da la mandi..just tumpah kena kat kain ja ).. memg baju aku jenis cepat kering, tapi masalahnya.. baju aku da lekat ngan kuah laksa.. aku sendiri da x tahan ngan bau tu.. nak x nak.. kena tukar baju gak.. huk3x..


dr baju yg tomey kat atas ni.. da bertukar kepada baju yg da selalu pakai spt di bawah...


he3x.. tapi mcm lawak gak.. siap 2 persalinan tu.. ha3x.. kal0 bkn disebabkan baju ungu aku ni da iron.. memg aku bantai pakai baju sukan ja.. huh.. kira ada hikmah jugak aku iron baju awal2x..hi3x..

yeah..setelah berpoya2x..kembali utk membuat assignment.. oh lalalala...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment