You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, October 5, 2010

kau sahabat ku.. kau teman sejati..

apa itu sahabat sejati.. kita ckp senang kan.. "kami best fren".. tapi adakah kita faham maksud best fren tu sedalam-dalamnya.. adakah kita betul2x kenal "best fren" kita tu.. aku ingt lg.. waktu school dulu.. ada sumone ckp mcm tu.. "ye, saya memg best fren dia".. ( dia tu refer ke aku la ).. wah.. waktu tu sweet bangat.. x sangka ada gak org anggap aku best fren dia.. tapi tu la.. memg best fren pun.. cuma.. best fren yg x kekal lama.. bila tahu dia ada sumone special.. semua da berubah.. title best fren kat dia dah x da.. yg ada cuma kawan biasa.. itu dah membuktikan betapa rapuhnya ikatan "best fren" kami....

keadaan skrg pun sama juga.. di saat aku rasa aku da betul2x kenal dia.. tetiba, semuanya berubah.. aku dah x kenal dia.. kdg2x.. rasa plik ngan hidup ni.. utk cari sumone waktu senang.. memg senang.. tapi utk cari kawan yg akan menangis waktu kita sedih.. ya ampun.. susah bangat..

bkn x ada.. ada ja org yg pernah menangis ngan aku.. aku akan ingt semua tu.. x pernah lansung terpadam dlm ingtan ttg semua nya.. tapi tu la.. keadaan sedikit berubah.. ntah la.. kita nampak persahabatan ni mcm mudah.. tapi sebenarnya amat susah.. hati & perasaan org.. kita x tahu..

wat masa skrg.. aku nak hargai sesiapa yg menghargai aku sbg kawannya.. tu ja.. aku akan cuba utk terima semuanya tanpa perasaan yg terpendam lg..



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment