You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, October 28, 2010

ini jalan aku..

ye.. aku lahir tahun 88.. tapi aku baru sem 2.. s0 what ?? ada masalah ker??


x yah la wat muka blur.. aiya.. aku x macam insan2 yg lahir thn 88.. yg masuk maktab pas SPM..

aku masuk maktab pas STPM..

ish.. geram aku.. maghah ni.. maghah....

ayah aku pun ilek je tgk anak dia tua lam maktab ni.. so wat apa org lain lak nak kecoh2x... huh....

huh..huh.. dah huh lagi..

biar la..suka ati ang la nak wat muka blur ka.. nak wat muka toya ka.. malas nak kesah dah..

uish..terganggu emosi ku..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

madihah said...

hey sayang,be strong~luv ya

Post a Comment