You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, October 8, 2010

...........................

aku cuba menjadi yg terbaik.. tapi mungkin aku yg terclp langkah.. yap.. memg aku sedih.. sgt sedih.. perasaan yg sama bila mak pergi.. itulah yg aku rasai skrg.. aku x mampu nak luah kat sesiapa pun.. hanya air mata yg terangkan segalanya.. tapi aku da penat.. penat utk menangis..

utk seketika aku sedar aku berseorangan.. x da sapa yg faham perasaan ini.. yap.. ini ujian utk aku dariNYA.. so, aku kena kuat, sekuatnya.. aku cuma boleh berdoa yg dia akan sedar.. aku buat semua ni utk kebaikan dia.. sebab aku sgt sayangkan dia..

semoga ALLAH membuka pintu hatinya utk dia terus berfikir apa yg dia lakukan sekarang.. hanya itu yg mampu aku doakan skrg..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment