You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, October 25, 2010

mood : exam

jadual terbaru exam agak menyesakkan fikiran.. awal tu jadual gap jauh2x..


tetiba ada perubahan.. paper sejarah 10.11.. paper ge0grafi 11.11..

mak aih.. senak rasa hah.. baru rasa kalut.. adehh...

dah tu..tadi ada pemiluhan KU baru..

dan aku telah menjadi insan "bertuah" tu.. adehh lagi...

gila betullah..

tapi yg lawaknya bila gtau mak aku..

mak aku ckp " nak wat gena, darah kepimpinan mengalir dlm diri kak "..

cheh.. siyes lawak.. walaupun ayah aku boleh dikatakan sebagai seorg pemimpin yg baik.. aku x da mewarisi bakat tu pun.. rasanya sikit pun x.. anak dia yg sulung ni.. penakut nak mampoih..

erm..tgk je la apa nak jadi sem depan.. adehh....


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment