You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, October 9, 2010

dialah "nyawaku"..

di saat duniaku terasa gelap gelita.. dia pasti akan hadir membawa cahaya..
di saat duniaku sudah berantakan.. dia pasti hadir memperbetulkan keadaan..
di saat aku diselubungi kesedihan.. dia pasti akan hadir membawa kegembiraan..
dia akan sentiasa ada di sisi.. tidak pernah dia menjauh walau sekalipun..
x pernah dia berpaling walau utk sekali..
dia senantiasa di belakangku utk terus memberi aku kekuatan..
dialah "nyawaku"..
dialah yg terus mendorong aku utk terus melangkah..
dialah penyebab aku terus bertahan..
senyumannya penawar duka..
kata2xnya ibarat satu azimat..
aku sgt2x sygkan dia..
tanpa dia..hilanglah cahaya..

dan utk kamu..
aku sgt kecewa..
dimana kata2x hormatmu padaku..
maafkan aku...
bukan aku tdk sayang.. tapi utk seketika..
biarkan aku menjauh..
berfikirlah kamu atas apa yg kamu lakukan skrg..

YA ALLAH.. berilah aku kekuatan utk aku hadapi semua ini...
panjangkan usia dia YA ALLAH.. aku masih belum sempat berbakti padanya..
teguhkanlah hatiku agar aku tidak terleka dlm menunaikan tanggungjawabku padanya..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment