You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, October 16, 2010

manja..

apa yg engkauorg2x faham dgn perkataan "manja".. cter ckit kat aku..

sblm aku mula panjang lebar, bagi aku manja tu maybe perangai kita jgk sbnrnya.. tapi kdg2x tertukar jgk antara manja dgn gedik.. bagi aku la.. setiap org pandangan lain2x kan.. jgn fire aku lak..

"manja".. dlm hidup aku.. ada something yg special ngan perkataan tu.. apa yg specialnya ?? meh cini cheq nak habaq..

dulu2x.. org2x kg and sedara mara panggil aku "manja".. sebabnya ?? ntah la.. nak kata aku manja.. manja ke?? aku pun x tahu aku ni manja ke x.. tapi kalo sedara mara tu, just sedara belah arwah mak je.. c0z sedara belah ayah.. ada jugk cousin aku yg family dia pgl manja.. ingt lg, tgh main2x, ada dgr org panggil nama manja.. dua2x menyahut.. he3x..

ok..itu cerita dulu2x ja.. nama manja tu dah makin hilang skrg ni.. tapi still org pgl gak.. org2x yg still pgl aku manja.. just tok aku, pak njang aku, sedara mara yg dah berusia sebaya ngan tok aku, kawan2x pak cik n pak njang aku ( yg tu tau dah, memg saja nak usik aku ..cis ), org2x kg yg seusia tok aku n 2,3 org yg kenal aku dr aku baby lg la.. uish.. mcm ramai lg ja.. he3x..

adik2x aku ( aswad, ika & bahiyah ) x pernah tau org2x kg pgl aku manja dulu.. nak dijadikan cerita ada seorg tok ni tya adik ika aku.." kak manja mana ?? ".. adik aku terpinga2x hah.. "sapa kak manja ??".. dia tya balik.. he3x.. balik umah ja... pakat gelak kat aku.. hampeh punya adik2x.. adik aswad aku pun selalu ckp aku ni manja.. " besaq2x dah pun manja lg ".. kiranya aku ni manja ka?? ntah la.. hanya org terdekat ngan aku ja tau kot..

aku pun x tau dr mana dpt nama manja tu.. tya tok aku, tok aku ckp dia yg mula pgl aku manja.. tapi tya pak njang aku.. dia ckp arwah mak yg mula pgl aku manja.. hmm.. x tahu la mana betul.. tapi ok gak.. ada jugak sweet memory ngan nama manja ni.. he3x.. bila duk sorang2x ingat balik semua org duk pgl aku manja.. aish..senyum sorang2x gak...ha3x...

credit to kak maizah.. x ingt bila .. dia chat kat fb aku.. pgl aku dgn nama manja.. terus teringt balik semua kenangan dulu2x.. maka tercetuslah post utk kali ini..

(n_n)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment