You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, October 23, 2010

saya maafkan kamu..

semalam skodeng fb org2x.. n then terskodeng fb ( bkn ter..mmg sengaja pun ) sumone yg pernah jadi org penting dlm hati nih..


dan utk seketika.. aku terkesima.. terkedu.. & semuanya lah.. selama ni aku selalu salahkan dia atas apa yg dah dia wat pd aku..

dan semalam.. aku berjanji dgn diri aku sendiri.. aku nak maafkan dia.. aku rasa aku dah tahu apa puncanya dia wat mcm ni pada aku..

krn dia dah tahu yg kami memg mustahil.. dan utk seketika juga.. aku rasa lega.. aku rasa tenang..

aku membebankan diri aku sendiri dgn memendam perasaan marah sekian lamanya..

sekarang.. apa yg boleh aku lakukan hanya berdoa agar dia terus kuat.. aku tahu dia kuat..


pengajarannya.. maafkan insan yg pernah menyakiti kita walaupun kita sgt2x terluka dgn perbuatannya..

terus memendam perasaan marah tu hanya merugikan diri sendiri.. hanya membebankan perasan sendiri..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment