You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, June 23, 2011

~what should i do~

salam semuanya..
harap2x semuanya sihat2x belaka yerk..

finally... jumaat was arrived ..he3x..
1st week utk sem 4 yg sgt memenatkan...
rasanya sepanjang hampir 3 thn stgh aku kat sini ( including 4 this sem ), x pernah kot 1st week start sem baru, penat mcm ni..
semuanya gara2x program merakyatkan seni dan konferen PJ ( betul ke tdk ntah..he3x )...

subjek 4 this sem bagi aku.. agak bosan la.. but, just g0 0n ja la kan... maybe 1st week, x nampak lg kot.. mungkin dah masuk 2nd week, 3rd week, makin enjoy.. wh0 knows... kan..kan..

rite n0w.. masih terawang2x dgn perkara itu.. YA ALLAH.. bila lah aku mampu lupakan semua ni.. coz i know that, in the end.. my heart will hurt again..

semakin aku menjauh.. terasa ia semakin mendekat.. tapi aku takut utk mendekat, sebab aku takut aku semakin sukar untuk menjauh.. pening kan.. he3x..

ntah la... aku pun semakin tdk faham dgn diri aku sendiri...

just senyum.. selagi aku mampu tersenyum..



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment