You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, June 20, 2011

~ting t0ng~

salam semuanya...
semoga hari anda berlalu dgn lancarnya..

untuk aku.. 4 now.. kira dah ok la..
1st day..utk sesi perkenalan...boleh dikatakan... done.. just mlm ni ja ada koir.. best gak..dah lama x nyanyi2x.. he3x..


aku rasa kepala hotak aku ni dah ting t0ng kot..dr semalam aku fikir pasal ni.. dan utk sepanjang hari kat kelas pun aku fikir pasal ni..
kuatlah hati.. jgn mcm ni.. coz..aku tau..aku sendiri yg akan menyesal di kemudian harinya..
tapi rasa sedih utk tgk dia terus mcm tu..
as a friend..memang nak tolong dia sgt2x..
tapi kalau aku t0l0ng.. akhirnya aku yg akan patah hati..
hmm.. blank..betul2x... ting t0ng...

try t0 avoid "it"..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment