You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Wednesday, June 15, 2011

ratapan anak tiri

salam semuanya..

semoga sesiapa yg terbaca entry ini sihat2x selalu..


tgk title..gempak x?? he3x... sebenarnya..title x da kaitan ngan entry yg hendak ditaip..he3x..saja bikin panas ckit..jgn marah arr..sapa marah kena jual...lalalala


erm...semua org da tido..aku ja yg duk melangut depan laptop ni lg.. poya2x sambil layan perasaan..mcm mana tu?? he3x


x tahu napa mlm ni tiba2x terasa rindu sgt kat dia.. teringat semua kenangan manis dgnnya.. susah kot nak jumpa sumone yg leh tahan dgn perangai hampeh aku ni.. tapi dia steady ja..layan ja kepala otak aku...peel aku.. x da rungutan.. he3x..


dlm diam aku terus berharap akan ada sumone mcm dia yg akan muncul one day.. hmmmm....

seriously..really miss him.. semoga dia tenang di sana..amin..


apa2x pun..life must go on..rite... yeah...


JUST KEEP THE SMILE

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

cikpinky said...

sy kn ade ;)

flycamar said...

saya tahu awk sentiasa ada..tiap2x ari nampak muka awak except 4 ujung minggu n cuti la..he3x

Post a Comment