You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, June 7, 2011

~maid maiden punya cerita~

salam semuanya..

sihat x?? sihat x?? harap anda2x sihat2x selalu hendaknya..


ini semalam punya cerita..

apa cerita??

maid maiden punya cerita..


semalam aku n family g makan kenduri kat 2 tempat..

1st.. kenduri dlm kg sendiri ja..

2nd.. kenduri umah abang angkat aku kat kuala kedah..


pastu kami g ronda-ronda kat TESCO..shopping2x ckit..

alang2x dah keluaq kan..bkn senang nak keluaq ngan ayah aku ni..

almaklumlah PM kan..kui3x...


bila p TESCO a.staq ni..kompom aku x miss masuk satu kedai ni.. alamak aku lupa nama kedai..he3x..sory2x..

kedai tu jual majalah n komik..

komikkkkkkkkk.... uiyooo...

tapi kelmarin..waktu aku masuk...dah x by komik yg ada.. hu3x..sedey2x..byk majalah ja..

tgh mencari2x tu tetiba aku ternampak...


MAID MAIDEN THURSDAY.....wow..aku ingtkan x keluaq lagi..perghhhh...bersinar2x mata..he3x..

terus dgn gagahnya...g ambik bawak ke kaunter..tetiba..terasa ada satu aura yg pelik jah...

apa ya...pk..punya pk..n pk lagi....


ok..fine...dompet aku ada kat mak....aiya... terus letak balik komik..n kuar dr kedai...

aduss..malu sih..mesti gurl kat kaunter tu dah pelik ngan aku..hu3x..



aku menunggumu dr MONDAY, TUESDAY, WEDNESDAY, THURSDAY..pas ni...FRIDAY pulak..x sabarnya...


alkisah mcm mana dompet leh ada kat mak ..begini ceriteranya.. aku bawak beg kecik ja..leh letak hp ja... ce tgk..ce tgk.. purse lagi panjang dr beg lorh..so..aku pun bagi la purse kat mak.. sebab mak bawa beg besaq ckit..he3x..




pastu...waktu jejalan dlm TESCO..aku ternampak kedai beg..g usha2x..berkenan kat satu beg ni..terus gamit ayah..he3x..

memg nak guna duit sendiri awal tu..gamit ayah suh my tgk beg yg aku pilih ja..

tapi dah ayah nak bayaq..apa lagi..berbunga terus hati..ngeh3x.. ( apa la nak jadi.besaq2x pun harap ayah lagi )..

ce tgk..ce tgk...lawa dak..he3x..

beg murah ja..x dak la sampai ratusan ringgit...



la ni aku suka beg yg boleh galas tepi n galas silang.. bila terasa nak ayu, galas tepi ja..bila rock ckit..galas silang..he3x..


tidak dilupakan..tiket utk pulang ke IPG,KSM terchenta.. hu3x...

awat semangat sgt x tau tunjuk tiket ni... he3x...







yeah..itu sahaja MAID MAIDEN punya cerita.. the end..


eh lupa lak.. apa yg penting... JUST KEEP THE SMILE..


^_^



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment