You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, June 13, 2011

~sesak nafas melihatnya~

salam semuanya..

sihatkah anda2x semua ? harap anda2x sihat2x hendaknya..

wah ari ni dah ari isnin... tinggal selasa, rabu, khamis, dan jumaat siang shj waktu utk berada di rumah bersama keluarga tercinta..

jumaat malam aku bakal berangkat pulang ke IPG,KSM tercinta..

x sabarnya... utk memulakan semester baru.. ye ke?? he3x...

pejam celik..pejam celik.. aku bakal masuk ke semester 4... x sangka yerk..

begitu cepat masa berlalu..dah hampir 3 thn aku dihantar ke bumi Besut, Terengganu..


ok...refer to title.. sesak nafas?? napa??

sebab aku tgk jadual kuliah utk sem 4..pergh..memang sesak nafas.. cuak.. takut.. semuanya ada lah..cukup rasa semuanya...

apa yg plng aku takut bkn dgn subjek..tapi dgn lecturer yg mengajar...

adoiii.... x tido lena rasa...


aku harap sem 4 akan berlalu dgn lancarnya..sama spt sem2x yg sebelumnya...



lawak pulak bila teringat perbualan bersama seorg teman tadi.. "kita naik jumpa pengarah la, mintak tukaq lecturer..ha3x"..

x pa la..cuba utk terima semuanya..
apa yg penting... JUST KEEP THE SMILE.. ^_^

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment