You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, June 19, 2011

~adik ku bikin ku touching~

salam semuanya...
sihat x? sihat x? harap anda2x semua sihat2x sahaja.. ^_^

dah masuk hari ke-2 aku berada di IPG, KSM tercinta ini.. sampai pagi semalam.. lebih kurang pukul 4 lebih di Jerteh.. sampai ke maktab lebih kurang pukul 5 jugak la..

selalunya sampai ja..memang wajib la pasang cadar dulu kat tilam, yela nak landing2x melepaskan penat kan.. tapi baru la sedaq.. cadar semua aku letak dlm beg n beg tu ada dlm bilik masak ( digunakan sbg stor ).. selalu aku bawak balik cadar last yg aku guna utk basuh kat rumah.. tapi kali ni, aku x bawak balik coz ingt naik cuti nak basuh semua cadar n sarung bantal kat maktab ja.. punya la takut gi bilik masak tu gi ambik beg.. adoi.. terketaq2x jugak la.. sepanjang jalan gi bilik masak aku baca ayat Kursi.. padahal bilik tu bkn la jauh sgt pun.. ish2x..punya la penakut sampai mcm tu.. he3x.. pastu nak g toilet plak, nak bersihkan diri ckit2x..satu hal lg... aku takut nak masuk toilet..sanggup turun gi aras 1, ajak cik da( my fren ) teman.. he3x... lawak plak bila ingt balik..

ok.. refer to title.. adik ku bikin ku touching.. citanya mcm ni.. waktu atas bus, tiba2x perut terasa lapaq.. so, aku pun saja la mesej mak aku coz nak tidoq, mata x ngantuk lg.. ingtkan mak aku x reply.. tapi mak aku reply stgh jam pas tu dah kot..

mesej from my mum..
" ni kesian kat ct. ayag mata dok bjurai "

aku pun reply la..
"awat"

mesej from my mum
" besa la.. sedih dia la.. dia x habag la.. dia pusing blah luag dok sapu mata"

aku pun relpy lagi..
"sedih kak balik ka?? x pnh2x pun sblm ni.."

last mesej from my mum
" ha la..dia memg gitu..kesian la tgk.."

adoii aku plak yg berjurai air mata dlm bus.. hu3x.. da la aku memang dah sedih sebab ayah aku x leh hantaq aku ke stesen bus.. aku call ayah,.. ayah aku ckp " ayah handle majlis ".. pastu terus putuskan panggilan.. wah... sedih kot.. tapi pastu, ayah aku call balik.. ckp minta maaf... kira ok la.. x la sedih sgt..

ingtkan dah hbs adik aku bikin aku touching.. tapi dak lagi la.. semalam lbh kurang pkul 8, aku tgk ada missed call from my mum.. ingtkan ada apa.. aku pun call la balik.. rupanya adik aku yg call .. mak ckp dr pagi lg dia suruh mak aku call aku., tapi mak aku ckp pagi2x ni kak tidoq, dia penat... mak ckp, dia lupa sat.. tapi pas tu, sblm dia p ngaji, dia teringat.. dia call... aku x angkat, mak ckp aku semayang kot... n semalam, pas dia balik ngaji, dia call lg.. sebak la jugak dgq suara dia..

aish..x pasai2x aku pun sedih gak semalam... terasa rindu dah kat rumah.. he3x...
adik oh adik.. saja ja eh..

tapi hari ni dah ok..x sabaq nak masuk kelas... ish2x.. yaka..?? he3x..

yeah... pasti.. ^_^

yg penting.. JUST KEEP THE SMILE..


P/S: uish..mcm panjang semacam ja.. he3x


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment