You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, June 28, 2011

~lupakan yg tdk perlu~

salam semuanya..
semoga semuanya sihat-sihat belaka..

hari ini sgt penat lorh..
start dr pukul 8.00 a.m sampai lah pukul 2.00 p.m... baru balik bilik..
solat z0h0r n then tidur..
bangun dah dkt pkul 4.50..
terus solat asar terus..
n then buka laptop.. he3x..

ada benda yg mengganggu fikiran..
tapi kecewa jugak sbnrnya..
coz benda yg diharapkan tdk pun berlaku..
x pe la.. maybe ini penamatnya..

start form 27-29 jun 2011..
ada PERSIDANGAN KEBANGSAAN JASMANI 2011 anjuran IPG, KAMPUS SULTAN MIZAN..

dirasmikan oleh Tn.Hj. Ahmad Razif bin Haji Abdul Rahman


meriah la jugak... tapi dgr kata ramai lg peserta persidangan yg x dpt hadirkan diri..
kalau semua hadir, lg gempak kot..
aku n geng2x KS spt biasa terlibat dgn koir..
penat kot..
praktis berhari2x.. wat persembahan x sampai 10 minit.. semua habis..he3x
mcm exam la.. study berhari2x... jawab exam 2jam stgh... semua bereh...he3x..

tapi kira ok la..
semua berjalan dgn lancar...
cuma yg bestnya kali ni..
bikin gempak ckit..nyanyi pakai baju sukan...
he3x..
adoi..lawak kot..
terlupa lak nak ambil gambar pakai baju tu tadi..hu3x...



just ada gambar ni ja..

x pa la..ingt lam hati ja..he3x..

aku masih teringat2x akan perkara itu.. ambil masa kot utk lupakan ia.. tipu la kalau aku ckp aku x sedih.. sedih sgt kot.. semalam aku nangis sebab benda ni.. walau sekuat mana aku tahan, aku tetap rebah.. ntah lah.. kdg terasa sudah kuat utk lupakan ia.. tapi kdg2x terasa diri ni lemah sgt..
hanya mampu utk berdoa semoga diberi kekuatan olehNYA..utk aku menhgadapi semua benda yg sedang berlaku ni...

utk kali ni.. aku dah x mampu utk tersenyum... (-_-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment