You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, June 17, 2011

~apa yg akan aku rindu~

salam semuanya..

semoga sesiapa yg membaca @ terbaca entry ini sihat2x selalu..

kalau sakit tu, cepat2x lah cari penawarnya ya..


mlm ni..pukul 10.00 p.m.. aku akan berangkat pulang ke IPG, KSM tercinta.. seriously, memang betul2x cinta.. tdk main2x ok..


masa begitu pantas meninggalkan kita.. 3 minggu sudah berlalu.. hope sem 4 ni juga.. cepat2x lah berlalu.. ^_^ ( startnya blom.. dah fikir utk penamat.. he3x )..


walaupun memang cuak gila sekarang ni nak menghadapi subjek2x yg semakin kental.. dan lecturer2x yg sudah diketahui sedikit sebanyak peelnya.. gulp.. huh.. takut kot.. ditambah pula dgn PPIM... fuhh... cukup rasa semunya..


yeah... try the best.. itu je la yg mampu utk dibuat..


bila dah balik maktab, apa benda yg pastinya aku rindu ??


1. mestilah rindukan bilik aku.. my r00m my heaven k.. he3x..

2. rindu nak tgk tv.. ( aku ni memg suka tgk tv.. tapi kat maktab aku jrg sgt nak tgk.. yela.. setiap org ada bermacam pilihan channel sendiri.. hu3x )

3. mestilah masakan mak.. walaupun biasa2x aja.. tapi tetap akan rindu..

4. rindu utk tgk muka mak, ayah, adik2x, tok, wan n org2x kg.. ^_^

5. rindu kat adik2x aku yg 2 org nih.. si kerinting n si rebonding..

6. rindu utk marah adik2x aku.. ha3x.. ( walaupun marah, tapi sayang gila2x k )

7. rindu utk melayan perasaan bila tgk binatang2x yg ayah aku bela.. ikan, burung.. n yg terbaru.. arnab..

8. rindu utk merempit.. he3x...


senang cerita, segala apa yg ada kat rumah ni, aku akan rindu... he3x..


semoga aku akan diberikan kekuatan olehNYA utk aku teruskan pengajian aku dgn lancarnya..

semoga sem baru ini memberi satu semangat baru pada aku..

semoga semua hati lecturer2x aku dilembutkan sepanjang mereka mengajar kami semester ini.. ( hope x da la lecturer yg akan marah ikut suka ati dia, keluarkan kata2x yg x sepatutnya pada student)..

semoga budak2x kelas aku sentiasa dijauhkan daripada masalah.. x da gaduh2x.. ( sgt2x berharap )

dan semoga semuanya baik2x belaka...amin..


NURULHUDA.. just keep the SMILE..


P/S: napa aku rasa sedih plak dia x on9 ni.. oh hati..jgnlah terjebak dlm perkara bodoh lagi..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment