You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, September 3, 2010

last day 4 SBE

ALHAMDULILLAH.. selesai suda semunya semalam.. tamat sudah SBE utk semester ini.. byk pengalaman baru yg aku per0lehi sepanjang aku di sini.. yg pasti pengalaman ini akan menjadi salah satu kenangan manis di dlm diari hidup aku..

last day.. kami just siapkan semua kerja2x yg masih ada.. dan semua guru di situ memberikan kerjasama yg amat baik.. ( guru besar, guru PK 1, guru K0K0, kak nini, cikgu zalaha dll )... insan2x ini akan terus tersemat di dlm hati ini...

mlm ni aku akan bert0lak pulang ke kg terchinta.. x sabar rasanya.. sem0ga aku selamat sampai.. amin..

nanti la wat entry panjang2x ckit... x de idea da..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

madihah said...

hepi raya huda!!tkecre
maaf atas suma slh n silap~

Post a Comment