You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, September 14, 2010

sedih.. :(

benda ni maybe bagi sesetgh 0rg x da hal k0t.. tapi bagi aku.. agak sedih la.. x da la sedih sgt2x.. tapi sedih la senang citenya.. 0k.. mcm ni.. 2 hari berturut2x umah aku menerima kunjungan bakal2x menantu mak aku a.k.a awek adik2x laki aku ( hasbi & hazim ).. raya ke3.. awek hazim.. raya ke4 awek hasbi..

ayah aku ada sebut.. "x p mana la ayah, hampa asyik bawak kawan my umah..", thn2x sebelum ni, ayah aku x penah ada bila awek2x ni dtg.. tapi thn ni ayah aku jadi penyambut tetamu sebab mak aku bz kat dapur.. kiranya ayah aku da tgk semua awek2x adik2x aku.. n aku.. ehem.. x da lg..

awal tu aku x kisah sgt.. lantak la.. aku just layan selagi b0leh melayan.. tapi ayat dr adik zulaikha aku wat aku sedih ckit.. " pakwe kak x my umah ka ?".. aku just ckp.. " kak mana da pakwe la ".. n then dia ckp lg.. " kak kan anak sulung, patutnya kak da ada pakwe la.. abg b, abg jim, abg iqbal.. semua da ada.. x kan kak x ada lg..? ".. pergh... rasa bisa tetiba..hu3x... aku just diam ja la.. malas da nak layan.. mesti aku kalah jugak kalo aku lawan..

adik2x aku agak excited nak tgk aku punya pakwe lak.. waktu ari 1st raya ri tu.. balik dr beraya.. ada la member laki yg antar aku balik umah disebabkan masalah teknikal ckit.. kec0h da adik2x aku.. aish.. aku pun x paham.. maybe sebab adik2x laki aku da tunjuk, depa rasa plik k0t aku x tunjuk lg.. hu3x..

sab0 je la.. kal0 da ada nanti kak un tunjuk yer adik2x ku sayang.. skrg hampa tgk la kakak2x ipar dulu... abang ipar lambat cikit... :)

aku x tau knp aku sedih.. nak kata aku sedih c0z x da lg.. aku x da la terdesak sgt sampai nak s0rang.. tapi serius rasa sedih ckit... ntah la..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment