You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, September 23, 2010

epy bufday t0 me..

kek bezday thn lepas.. nak kek bluberry.. tapi kedai kek x buka lak.. maklum la.. tgh mood raya lg.. he3x.. tq ayah...


ALHAMDULILLAH.. aku masih diberi kesempatan olehNYA utk terus bernafas pada hari ini..

cepat betul masa berlalu.. aku da pun masuk ke usia 22 thn.. erm..

kenangan zaman kanak2x dulu rasa mcm baru ja berlalu.. pejam celik..pejam celik.. da 22 thn aku rupanya.. (n_n)

kalo dulu terasa hidup ni enjoy ja.. tapi hari ni.. da lain ckit.. bukan x enjoy tapi da makin banyak tanggungjawab yg perlu dipikul..

nak x nak..hidup terus maju ke depan..bukan berundur ke belakang..

aku nak ucap thanks a lot to my friend yg wish bezday aku ni.. ada yg bagi sms, guna fb, face to face pun ada gak.. tq semua.. aku sgt2x lah menghargainya.. x perlu adiah mahal2x.. cukup la dgn ucapan tu da membuatkan aku hepy sgt..

tapi kalo aku duk kat umah skrg.. mesti lagi epy.. boleh suruh ayah beli kek.. makan ramai2x.. wat bbq ke.. wah bestnya.. mcm thn lepas.. tapi apa kan daya.. thn ni sambut bezday kat maktab.. x pe la.. nak wat mcm mana kan..

apa2x pun.. " happy birthday t0 me ".. (n_n)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment