You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, September 24, 2010

pengakuan jujur punya..

aku sayang sgt kat dia.. sehari x tengok muka dia.. rasa mcm x keruan ja rasanya..

aku dah lama jatuh cinta kat dia.. tapi aku x mampu nak luahkannya.. aku x tahu mcm mana nak cakap kat dia.. aku malu.. coz aku tau.. dia suka pempuan cantik ja.. hu3x..

x pe la.. aku x kisah kalo dia x suka aku pun.. tapi aku tetap akan suka dia.. biarlah dia dgn org yg dia sayang.. aku terima ja..janji dia hepy suda..

tapi aku sedih sgt skrg.. aku da x tahu ttg perkembangan diri dia.. dia mcm da buang aku dr hidup dia.. aku sedih sgt... hu3x...

i l0ve u..

i love u...

i love u..

hu3x....

awak..jgn tinggalkan saya...

ni la gambar org yg saya sayang tu..

tgk la..

hu3x...







ni pempuan yg dia suka tu..hu3x..cantik kan...


ni kawan2x dia..hu3x..


he3x....

ni betul2x da tension tahap gaban da ni..kih3x...


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

madihah said...

gelong.aku pecaya ngekla..hahahaha..ingtkan senior mnala hg suka..hahahaha

wh0da said...

ha3x..ada gak yg terkena...

Post a Comment