You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, September 7, 2010

raya dulu2x..

teringat kenangan raya dulu2x..

dulu2x.. dapat duit raya 5 kupang ( 50 sen ) dah kira byk w00..

dulu2x.. pas semayang raya ja, terus kumpul ramai2x kat umah sesapa..selalunya umah t0k aku la.. c0z master plan g beraya ni kak tie n angah ( 2 0rg penjaga aku time tu ).. depa akn g ambik aku kat umah t0k aku n baru g beraya dr rumah ke rumah.. waktu tu sapa yg rajin berjalan memg dapat duit raya byk la.. boleh dpt rm100 lbh.. pergh.. memg rasa kaya gila la time tu.. ha3x..

dulu2x.. baju kurung aku hanya bertahan dr pagi sampai kul 12 tgh hari ja.. pas tu terus bertukar kepada jeans n t-shirt.. he3x.. x tahan nak pakai baju kurung lama2x.. walaupun ada ja baju kurung lain..

dulu2x... mlm raya akan berkumpul ramai2x kat umah t0k dgn sepupu sepapat yg lain.. main bunya api.. ( pak su sponser ).. memg syi0k habis..

tapi yg paling sengal... dulu2x.. ada budak kechik yg panggil aku abang... chis.. byk thn gak la.. budak tu panggil aku abang.. jenuh da mulut ni ckp aku ni p0mpuan.. dia x caye gak.. last2x.. time aku start pakai tudung ( dlm darjah 3 ) baru dia caye.. aku ni p0mpuan... memg hampeh..

ha3x.. itu dulu2x punya citer..skrg da lain...

skrg.. da jarang 0rg bagi duit raya 5 kupang.. selalunya rm1 plng ckit..

skrg.. budak2x da kurang nak berjalan sgt... melangut depan tv ja kejanya ( cth terdekat.,..adik2x aku )..

skrg.. da x der berkumpul ramai2x lg.. semua da besar panjang .. da x main da bunga api...

skrg.. da x da org panggil aku abg lagi..maklumla da jadi awek ayu gila skrg ..ha3x... ( x ley blah punya statement )

apa2x pun kenangan dulu2x akan terus tersemat di hati,.. (n_n)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment