You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, August 10, 2010

RAMADHAN dtg lagi..

ALHAMDULILLAH.. bersyukur padaMu Ya Allah.. aku masih bernafas di atas muka bumi ini hari ini utk meneruskan kehidupanku.. melaksanakan tanggungjawabku padamu..

Ramadhan dtg lg.. kali ni dah kali ke 3 utk aku berpuasa di institut.. jauh dr family tersayang.. walaupun da masuk 3 kali.. tapi still rasa sedih lg.. mlm ni comfirm ada lagu dondang sayang bila call umah nanti.. he3x.. i will try my best.. x m0h dah wat lagu dondang sayang lg.. (n_n)

tetiba teringat plak.. kenangan puasa dgn arwah mak.. mak yg plng bz bila dekat ngan waktu berbuka.. aku just tgk ja.. setakat tolong susun pinggan ngan lauk ja.. ye la.. time tu kecik lg.. tahu buat apa sgt.. menyusahkan lg ada la..

yg bestnya tiap kali buka puasa mesti ada murtabak.. aku suka sgt makan murtabak dulu.. tapi lepas mak x ada.. aku da jrg makan murtabak.. rasa sayu ja bila tgk murtabak.. cuma baru2x ni ja.. aku selalu gak makan murtabak.. tetiba ja selalu teringin nak makan murtabak.. maybe saja nak ingt balik kenangan aku ngan mak.. sedih..sayu..sunyi.. tapi apa boleh buat kan.. aku suka ke.. x suka ke.. aku tetap kena terima gak..

aku harap Ramadhan thn ni memberi sinar baru dlm kehidupan aku.. INSYAALLAH
sem0ga dlm bulan ni.. semuanya kembali n0rmal..

kal0 boleh..aku betul2x nak bersihkan hati aku dr segala kek0t0ran.. sem0ga aku betul2x kuat utk melaksanakannya..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment