You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Wednesday, August 18, 2010

aku tersenyum lagi..

ativiti hari ini:
  • micr0 teaching
  • wat payung terbang
  • buka puasa sama2x..
1st activiti.. "micr0 teaching".. wal0pun agak hampeh & berterabur.. tapi.. belasah ja.. hik3x.. mula2x tu memg nerv0us.. dah la budak2x Tunas Madani tu x der respon ja awalnya.. rasa mcm tunggul kayu pun ada gak.. huwaaa.... tapi x pa.. belasah ja.. ALHAMDULILLAH... bila di pertengahannya.. mereka bagi resp0n.. besh sgt wal0pun penat gak nak layan budak2x nih.. h0pe gr0up seterusnya mampu buat lbh baik lg dr kami ber4...

2nd activiti.. wat payung terbang untuk kelas PJ s0k.. huwa..penat gila.. awal2x tu buat ngan m00d yg memg hampeh.. yela..da ganggu time utk bersenang lenang di atas katil.. da la kami semua x ingt bentuk asal waktu wat kat gym.. rasa nak nangis pun ada gak aku nih.. rasa penat sgt.. penat badan..penat hati.. ada la s0mething yg memsp0ilkan sikit m00d aku.. tapi x pa.. wat x tahu ja.. x kisah p0n.. bila tgk semua wat keja sama2x.. hilang kejap rasa sakit ati tu.. dan akhirnya..berkat kerjasama semua.. siap juga.. x sabar nak main es0k..

3rd activiti.. buka puasa ramai2x kat Jerteh.. restoren D'River k0t.. he3x.. ( s0ry..bab2x nak ingt nama tempat ni..aku memg hampeh ckit )..thanks t0 0ur papa.. c0z belanja kami makan.. hua... kenyang weh.. puas ati..almaklumlah org belanja plak kan..he3x.. kami k0nv0i 5 buah kereta tadi.. wah.. sweet sgt..



cukuplah dgn melihat mereka ketawa.. mereka gembira.. hati aku turut bahagia.. wlaupun aku rasa terasing.. walaupun aku rasa sedikit sunyi.. tapi aku betul2x bahagia.. sampaikan aku mampu tersenyum lagi.. walaupun hati ini masih x henti2x menangis.. tapi utk sesaat aku betul2x bahagia.. sem0ga dia berbahagia dgn mereka..

kadang2x apa yg perlu kita lakukan hanyalah senyum.. senyumlah seikhlas hatimu.. krn 0rg yg menerima senyuman itu pasti akan turut tersenyum..

wah.. nak nangis leh x.. huk3x..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment