You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, August 9, 2010

aku dah cuba..

aku dah cuba.. bukan aku x cuba..


aku tetap sayang.. bkn aku dah x sayang..

tapi.. aku x tahu.. apa lg patut aku buat...

aku cuba senyum.. tapi hati aku sakit...

aku cuba kawal reaksi aku.. tapi aku gagal..

aku sendiri dah x tahu mcm mana nak cuba lg...

setiap kali dia terasa ngan sikap aku... setiap kali tu jgk.. hati aku ni sakit..

tapi.. seriusly.. aku dah x tahu mcm mana nak buat..

dan skrg aku cuma nak dia tahu.. aku dah cuba utk kembali mcm dulu.. jgn ingt aku x cuba..

mungkin ini dugaan.. utk menguji sejauh mana utuhnya persahabatan antara kita..

utk menguji sekuat mana kita mampu hadapinya..

but..believe me.. setiap kenangan antara kita..x pernah pun aku lupa.. sentiasa tersemat di hati..

krn dgn cara tu aku tahu.. aku pernah ada "dia"..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment