You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, August 15, 2010

......................................

em0si : sgt2x sedih..


aku wat hal lg.. benda yg aku janji dgn diri aku sendiri 6 thn dulu.. aku ulangi.. pisang berbuah dua kali.. air matanya menitis utk kesekian kalinya.. YA ALLAH.. BERD0SANYA RASA DIRI INI..
bersyukur kepadaNYA..kerana dia masih sudi memaafkan setiap kesalahan dan d0sa yg telah ku lakukan padanya..

aku rasa terbeban menyimpan semua ini bersendirian.. tapi aku x berdaya utk meluahkannya.. kpd sesiapa pun.. biarlah hati ini terus menyimpan semua duka.. selagi aku mampu ketawa..aku akan terus ketawa.. aku x mengharapkan.. air mata terus jadi peneman..

sem0ga ALLAH menunjukkan jln kepada kami semua.. aku x mahu perasaan dendam terus bersarang di hatinya.. aku tahu dia kecewa.. aku tahu dia member0ntak..walaupun aku trut terkilan dgn sikapnya.. tapi aku cuba utk tdk menyalahkannya.. kerana aku tahu.. dia kesunyian.. dia mengharapkan hak yg sama spt aku.. tapi aku x terdaya lg.. aku dah buntu..

mungkin ada terclap langkah.. aku tdk menyalahkan sesiapa.. krn penyebab semuanya adalah diri kami sendiri... mungkin ini sbg satu pengajaran.. kepada aku & mereka.. tapi.. aku tetap bimbang..aku takut ini permulaan utk satu sengketa..

YA ALLAH... berilah kami petunjukMu.. jikalau ini dugaan yg Kau beri utk mengujiku.. berilah aku kekuatan utk menghadapinya..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment