You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, August 17, 2010

aku sayang bkn aku x sayang...

mungkin disebabkan terlalu sayang.. semua ni terjadi.. mungkin kal0 ada sedikit benci.. benda ni x akan terjadi..

knp dia x ada dcc waktu tu ?? itu ja pers0alan aku skrg.. bkn aku marah..bkn aku benci.. tapi aku tertanya2x.. tu ja.. tapi 0k ja.. aku da x kisah p0n.. cuma tipu la kal0 aku ckp aku x terkilan..

lain sgt rasa.. rasa hip0krit.. bibir tersenyum.. riak muka selamba.. tapi hati.. ALLAH saja yg tahu.. aku x harap aku akan hidup dgn kenangan hitam ni.. ntah la..

betullah..kal0 kita sayangkan sesuatu.. jgn terlalu sayang.. kelak bahana yg melanda.. mungkin kata2x tu da terbukti.. disebabkan terlalu sayangkan 'mereka'.. ini jadinya..

x pa la.. ambik benda ni sbg pengajaran.. mungkin dlm setiap ukhwah.. ada batasannya..

terasa mcm p0st 2,3 hari ni semua p0st2x sedih.. tapi itu la realitinya.. s0mething inside kan.. itulah yg ada dlm hati aku skrg.. dulu maybe akn baik semula.. tapi hari ni.. aku rasa.. dah x mungkin akan berbaik dgn mereka lg.. ntah la..

kal0 betul kami semua ikhlas bersahabat.. mungkin akan ada jalannya... berserah.. aku redha..

p/s: try utk x wat p0st sedey2x lg.. owh..yeah

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment