You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Wednesday, August 4, 2010

2 in 1

ini cerita semalam punya.. tapi semalam penat sgt nak update.. he3x.. semalam aku ada 2 aktiviti.. aktiviti pertama.. g SKPNZ dgn ana, far, biela & zaza... aktiviti kedua ber B.I.G utk fasa II di Masjid Ibnu Abbas, Pengkalan Nyireh..

ceritera 1.. ( sebenarnya ni ceritera 2.. tp layan ja la.. )

kami bertolak dr maktab ke masjid tu lbh kurang pkul 2.15 sebab menungggu ketibaan VVIP.. a.k.a zaid,amri&izham.. chit...

perjalanan mengambil masa lbh kurang 15minit ja.. ( maybe kurang..x sure plak..he3x )
sampai sana..bahagi tugas ckit.. ( x da la bahagi sgt..juz pepandai la wat apa yg patut.. )..

alhamdulillah..kami mendapat kerjasama yg baik dr pihak AJK masjid tu..siap buat air utk kami lg..terima kasih "AYAH SU"... ( lupa plak nak amek pic ayah su ngan Madi )..

pas Asar.. semua kerja boleh dikatakan bereh.... apa lg..sesi bergambar la plak.. aku just upl0ad 2 pic ja..maleh nak upload byk2x..ngeh3x...

letak la kami kat ceruk mana pun..selagi ada kamera..gambar pasti ada.. malah dlm hutan sekalipun..ha3x...

muka2x pas hbs cuci masjid ( p0y0 ja ana )..........

zaza nyibuk gak..dush3x...i nak ambik pic sorang2x la..


ceritera 2.. ( ni baru ceritera 1 )...

aku, ana, biela, far & zaza menyerahkan diri utk g ngajar kat SKPNZ.. atas arahan Pn.Nik utk Jabatan IP.. aku pon x faham..atas tujuan apa kami p.. tapi saja ja p nak kutip pengalaman baru...

biela, far & zaza ambik subjek BM.. aku ngan ana ambik sunjek muzik.. tapi kami still tolong antara sesama kumpulan...kami kena masuk ngajar kelas 2 F.. a.k.a 2 Firus..

wah.. memg gila la kelas tu... kami 5 0rg pon x mampu nak handle kelas tu... hu3x... kalo aku masuk kelas tu s0rang2x.. mau nangis aku...

bayangkan la.. tgk student depan..student belakang wat hal..kita g belakang.. yg depan plak wat hal.. dah tu.. suruh wat something.. ada saja yg x ikut arahan.. warghhh..... memg gila lah..

tapi x pa... memg satu pengalaman yg x akan aku lupakan.. yg bestnya.. waktu kami g masjid tu.. kebetulan terjumpa ngan salah sorang murid dlm kelas tu..nama aiman kalo x clp..budak tu pun..antara salah sorang yg memg nakal hbs la lam kelas tu..
apa lg..buli sama dia..wakakaka..

antara budak ternakal dlm kelas

muka2x keletihan..

yg lawaknya.. hbs ja ngajar lam kelas tu.. aku & ana.. " puan.. kami x mau da jadi cikgu..nak resign "... ha3x...

.................................................................................................................................................................

yeah.. the best memori's 4 this sem... hu3x....

waktu kat sekolah SKPNZ tu aku terpk.. itu barulah realiti kehidupan budak2x sekolah skrg..
adakah aku dah ready utk pikul tanggungjawab aku sebenarnya..??
hanya masa yg mampu menjawabnya...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment