You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, August 16, 2010

0ps.. lalalalala

salah x kal0 aku x rasa bersalah.. ?? erm... n0 k0men.. (n_n).. kal0 k0men lebih2x kang.. ada plak yg makan ati.. ( cheh... )

utk pertama kalinya.. aku berharap masa akan cepat berlalu.. supaya aku b0leh meninggalkan institut terchenta ni.. bkn setakat institut.. tapi semua lah.. tapi tetiba........


ting t0ng... ( ada satu bunyi yg menyedarkan aku ).....


wah..aku ada 3 thn lg la... ( INSYAALLAH kal0 dipanjangkan um0.. kal0 diberi kesempatan olhNYA ).. s0.. nak x nak kena sabar ja.. TRAGEDI BERDARAH ri ni.. biarlah ia menjadi lipatan hitam dlm kamus hidupku.. ( yek.. yo yo or ja.. ).. ini lah hidup.. mengharapkan pelangi tetapi awan hitam yg muncul.. awan hitam yg aku rasa x mungkin akan berlalu pergi lagi..

mungkin aku melampaui batas.. tapi cukuplah k0t.. cukup utk aku berdiam diri selama ni.. " kata h0rmat.. tapi h0rmat ke.. ? ".. "kata sayang.. tapi sayang ker ?", .. "kata ambil berat.. tapi betul ke ambik berat ? "..


tepuk dada..tanya hati..tepuk kepala.. tanya akal...


"kak".. alah..buang ja ke tepi.. full st0p..



hati aku skrg :

kepercayaan dah tiada..
kasih sayang dah luntur..
ukhwah semakin l0nggar..
mem0ri semakin menghilang..




aku sedih.. tapi aku masih mampu tersenyum.. (n_n)...

thank's a l0t my friend..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment