You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, August 10, 2009

SPECIAL CARD

C0ME X??

this is the special card that i give t0 all my frenz...
x da la cantik sgt...c0z buatan tgn sendiri yg x berapa nak kreatif sgt ni...
tapi aku dpt satu kepuasan bila aku wat kad ni sendiri utk bebudak kelas...
awal tu memg takut jgk nak bagi kad ni kat semua...
takut dgn expressi0n muka diaorg...
ntah akan gelakkan aku b'guling2 ker...ntah wat x tahu ja ker...
tapi..sebaliknya yg berlaku...
aku leh tgk muka2 hapy yg dpt kad ni...
ucapan terima kasih dr diaorg hampir wat aku nangis...
hu3x...

tapi ada jgk part yg lawak ckit...
ada ker patut bebudak kelas ckp...
aku sakit...c0z wat benda ni utk semua 0rg..
ad0i..memg x leh terima bet0l la...he3x..

sedikit t'kilan p0n ada jgk...
ada s0rg dari bebudak tu yg mcm x hargai ja kad yg aku wat tu...
tapi..x apa la...
x kisah sgt p0n...( hip0krit )..


perasaan t'kilan tu dah diganti dgn perasaan t'haru atas kata2 sese0rg..
0ne of the b0ys ckp...
"wah!..terasa mcm ada kakak betul2 la"..
aku memg terasa nak nangis ja ms tu...
tapi still c00l beb...he3x...

apa2 p0n aku hepy dgn apa yg aku wat ni...walaup0n memg penat ckit la...nak siapkan semua tu..
yer la...budak2 kelas ramai..( 19 0rg )...

INSYAALLAH...aku akan terus wat benda2 mcm ni lg...bkn utk ucapan terima kasih dr diaorg...
tapi memg aku sendiri yg nak wat...utk kepuasan hati aku sendiri...

p/s:k.ngah sayang sgt kat semua...20 hati menjadi 1...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Dari.Angan.Yang.Tewas said...

nak gak kad smile..
hehe

Post a Comment