You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, August 8, 2009

...awan mendungku berarak....


aku ingatkan ke-happy-an aku kan berpanjangan...

namun still hujan di tgh hari....

betul la...

tadi elok ja cuaca panas...

tup2...

hujan turun....( wua3x....baju x sempat kering )....

mcm ni la keadaannya hati aku skrg


x...bkn ini maksud sebenar aku...
ini sebenarnya yg berlaku

s0metime aku pelik...

hidup kita x perfect kan....

dlm kita tgh happy-go-lucky t0....

mesti ada benda yg akan terjadi....

nak tahu cthnya....ok...lihat di bwh...


  1. aku dah x ingat tarikhnya....aku n 2 lg member aku baru ja happy2 nak g Jerteh makan KFC...memg excited la...c0z apa sgt yg ada kat Besut t'chinta nih...( asyik ngutuk Besut ja )...baru ja sampai Jerteh...ada panggilan...." kita da kelas Dot2...( s0rry..subjek t'paksa dirahsiakan ) pkul 3.45...sapa yg x g dikira p0nteng & bakal dpt tindakan..( s0mething yg plng aku benci...akta 174 )"...bayangkan la...waktu tu kita0rg baru ja sampai...memg rasa nak nangis aku...s0, terpaksa la balik semula...g kelas....argh!

  2. yg ni aku ingat tarikhnya..15 july 09...kitaorg nak wat our 1st anniversary, sempena perkenalan kitaorg kat sini...jamuan tu dlm pkl 5.30 pm...bila dah "b'make-up" semua...tiba2 mendpt khabaran yg menyakitkan hati...kitaorg ada GERKO...argh...memg tensi0n...awal tu dah ckp yg GERKO batal...memg sakit hati...tapi kira 0k la...GERKO last2 memg batal...jamuan tetap berjalan...tapi dgn m00d yg agak sp0il...

  3. 7&8 august 09....semuanya berjalan lancar...kitaorg g k0lam air panas La...kira semua happy...tiba2 aku mendapat khabaran yg agak menyedihkan...cuma aku still kuat kali ni...mampu kawal tangisan...kal0 x, memg dah meraung aku...( ye ker?? )...0k la..aku tipu...x da la meraung...just mengalir air mata tanpa suara...tapi aku x blh ckp hal sebenar...krn ianya akan dijadikan sbg satu isu yg besar...mungkin....

apa yg aku nak ckp kat sini...kadangkala kita x blh jangka apa yg akan berlaku...kita ingat semua dah 0k..tapi sebenarnya k0...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment