You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, August 8, 2009

k0lam air panas La




0ur ment0r , En.Sulizi dgn murah hatinya telah sp0nsor kami sekelas utk berp0ya2 di k0lam air panas La...( ni yg membuatkan kami semua syg kat en.Su ni...he3x )...


kami sekelas bert0lak pkl 5 pm dari IPGM,KSM t'chinta...5 boys nek keta, 4 gurls naik keta ( including me ) n the other gurls naik van.. ( yg ni p0n en.Su jgk yg sp0ns0r )...


aku ngan gurls2 yg naik keta tu sampai kat sana dah pkul 7 lbh...c0z kami kena beli barang2 ckit...the others dah sampai dlm pkl 6 lbh...kal0 x clap...


1st aktiviti kat sana kami buka p0sa beramai2.....( s0rry..x leh nak upload pic..)

pastu...semua g sembahyang...n then sambung aktiviti...wat barbeque...( bakar ayam )...

sebenarnya semua org dah kenyang...tapi terpaksa jgk la bakar ayam tu....


mcm2 gelagat la leh tgk waktu bakar ayam tu...biasa la,semua org tunjuk skill...kih3x...

pas hbs ja bakar ayam...aku n beberapa org lagi cepat2 g siapkan kek birthday ( kek coklat span tu ja )...utk birthday eri , pehan & zaid....

ni la kek birthday utk eri,zaid&pehan


tapi bagi aku surprise yg kami nak wat mcm kurang menjadi sgt...ntah la...terasa suram ja...maybe semua org dah penat k0t...tapi x apa la...yg penting semua enj0y...( h0pefully la )...hbs ja mkn2 ( x tau la makan utk r0und yg ke berapa ) 2 babysitter kami ( yg d'tempah khas 0leh en.Su utk jaga kami )...bawa kami ke k0lam air panas ( waktu tu dlm pkl 11 mlm g2 la )...aku x j0in c0z rasa penat sgt...lbh kurang hampir pkl 12 g2 kawan2 aku yg g k0lam air panas dah naik ke bilik penginapan.... ( en.Su sewa 4 bilik utk gurls )...( 1 bilik utk boys )...

akhirnya....setelah penat bermain2 ...semua 0rg tid0....( ye ker tid0 ?? )....
es0knya....
6.30 am...aku ngan adikku ( r0di )....g tgk kawan2 yg lain...dah bgn @ bl0m...bila dah tgk semua 0rg bgn...kami p0n bersiap2 utk ke k0lam air panas...( muka sorg2 memg fresh la...baru bgn tid0 la katakan )....
1st time kaki masuk ke dlm air panas tu...x tahan aku...panas la...tapi kengkawan yg lain selamber ja...s0 nak x nak aku p0n try jgk la...tapi awl2 lg aku dah surrender... x tahan panas....dah puas berendam dlm air panas...2 babysitter kami tu bawa kami berendam dlm air sejuk plak...yg ni best...tempat tu memg cantik....aku yg x nak mandi awl2 tu...terus berendam...( he3x )...
dah puas berendam...naik balik ke tempat menginap utk makan...breakfast kami...nasi lemak, sandwish & air teh...( disediakan oleh 3 0rg rakanku )...sayang k0rang ber3...
pastu dah x da benda menarik sgt...kami semua just berehat2...& ada yg turun utk mandi lagi...aku dah x larat nak j0in...so masuk bilik...tid0...he3x...
dlm pkul 10 g2...budak2 laki dah bert0lak balik...c0z ada kerja katanya...( komitmen ngan maktab )...erm...x pa la...kami plak bert0lak balik dlm pkul 5 ptg g2 la...c0z ada sedikit masalah...
x apa la...yg penting semua selamat sampai di maktab dgn selamat...
kesimpulannya....kami semua b'syukur sgt2 cbb dpt ment0r yg t'sgtlah baik hati...sp0rting...sanggup keluarkan duit sendiri utk kegembiraan kami semua...( sedangkan p'talian kami hanyalah atas dasar ment0r & mentee )...siap sediakan 2 babysitter utk kami lg...to make sure that kami semua selamat...
cuma yg sedihnya...en.Sulizi x dpt j0in kami sepanjang kami kat sana....en.ada hal yg x dpt dielakkan...( hu3x )...
thank's a l0t en.Sulizi......kami sgt2 hargainya....

p/s: lepas ni ntah bila plak kami dpt b'gembira mcm ni...??

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment