You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, August 31, 2009

...erm...

hari ni dah masuk hari ke-10 kita semua berpuasa...kejap ja rasa...hari ni jgk neg. kita Malaysia menyambut "hari lahir" yg ke-52...

HAPPY BIRTHDAY TO U, MALAYSIA..

MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA..kita selalu laungkan perkataan hikmat ni...tapi adakah kita betul2 paham apa itu erti kemerdekaan...?? ( wah! tiba2 jadik skema...bkn apa..still terbawak2 dgn assignmnet...dlm assignment..ayt kan skema..s0 secara x lansung aku p0n dah jadi skema..kih2..)

0k la..back t0 n0rmal... ( x best la skema2 nih )...
hari ni semua 0rg bercuti...( cuti la sgt )...rasanya darp pagi aku asyik ngadap "laki" aku nih...hua3x...byk lg keja kena wat...( wa3x...mummy..penat l0r..)
aku rasa kal0 "laki" aku ni blh "b'ckp"...mesti dia p0n ngah nangis skrg...ha3x...
ni la dialog yg berlegar2 dlm kepala aku...
"laki" aku : sudah2 ler tu syg...asyik ngadap muka I yg x encem ni ja...g la wat keja lain plak...
aku plak balas : ceh...kal0 bukan sebab assignment nih...aku p0n x rela nak ngadap muka k0 hari2...( kih3x )...
p/s: mesti ko0rang tahu sapa "laki" yg aku maksudkan tu kan..?kan...?...sapa lg kal0 bkn lapt0p t'chinta ni...

tiba2 aku rasa mcm kepala ku dah k0 ja...ntah apa la yg aku tulis nih...aku p0n x tau...

just meluahkan perasaan yg terpendam...tu ja...
erm....

p/s : rasa mcm dah nak meletup ja kepala ni...penat sih...penat 0tak...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment