You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, August 14, 2009

KESERABUTAN MELANDA DIRIKU

terasa mcm dah byk ari x wat p0st baru....
selalu ja 0nline...tapi, terasa malas nak wat p0st baru...
c0z byk benda yg serabut dlm kepala nak kena fikir....

antara benda2 yg sedang berlegar2 dlm kepala n fikiran aku skrg....

  • assignment....dah mula "menjelma"...ini la benda yg plng aku tunggu...wah..ye ker...?( sekali lagi aku menjadi hip0krit )...dah banyak assignment yg diberi...ntah knp...ayat lec2 kali lbh kurang sama ja....ayatnya berbunyi begini..." sepatutnya assignment ni kamu dah dpt waktu cuti H1N1 ri tu...tapi dah cuti...s0 baru dpt hari ni la..."...hu3x....dah la semua tarikh submit dekat2...argh....memg sakit hati....
  • H1N1...sekali lg IPGM.KSM yg t'chinta ni...diserang dek virus "baby" ni...0rg yg dikuarantin smkn ramai...takut sih...c0z..virus ni se0lah2 sdg m'gila...erm...sama2 la kita d0akan sem0ga ada jln utk tangani virus ni...( bagi aku...selagi "baby" ni masih " dibelai2,dimanja2,disayangi"..virus ni mesti terus merebak...pelik kan...dulu..selsema burung..habis semua burung2 dibunuh...sedih2...tapi bila virus ni...semua pihak mcm diam jer...pelik2...)
  • the last 0ne..hal yg agak merunsingkan...lapt0p aku sedang menjahanamkan dirinya gara2 antivirus aku yg semakin nazak...( hampeh t0l la...habis duit aku beli antivirus yg 0ri..tapi tetap wat hal gak...pas ni memg k0mp0m aku guna yg private ja..sakit hati bet0i la )...dah la assignment dah byk...harap2 lapt0p aku masih mempunyai "antib0di" utk melawan virus2 yg "jatuh cinta" padanya...hu3x...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....just jeritan batinku...x leh aku nak jerit betul2 kat dlm bilikku,syurgaku nih...nanti t'kejut br00k plak r00mate n jiran2 lain yg tersayang...kui3x...tapi serius aku ckp...benda ni la yg menyesakkan fikiran aku skrg...

maybe...ini satu ujian utk aku...YA ALLAH...kuatkanlah aku...aminnn...

p/s:x sbr plak nak balik umah..x tau napa...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment