You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, August 9, 2009

hipokrit

0rg selalu ckp..."aku x suka 0rg hipokrit..depan kita baik..belakang kita ckp buruk.."
"benci..benci..benci.."...itu antara dialog2 yg selalu aku dgr la...
tapi s0metime kita x sedar..kita terpaksa menjadi hipokrit utk jaga hati 0rg...
cth plg mudah...

a: k0 marah ker kat aku...

b: eh.! x da hal la..wat apa plak aku nak marah...benda kechik ja..

( sebenarnya dlm hati...memg dah maki hamun dah..siap nyumpah2 lg )

jgn tipu diri sendiri..korang mesti pernah rasa benda yg sama kan..kan..?

aku p0n selalu gak sebenarnya hip0krit depan 0rg...bkn apa..just x nak panjang2 cerita lg...
biar benda tu berhenti setakat tu ja kal0 blh...

penat la nak gad02 ni...walaup0n kita x suka, buat2 ja la suka...hati 0rg kita kena jg jugak kan..?
tapi..b'pada2 la jgk..dlm keadaan tertentu kita x leh nak hip0krit jgk...erm...
susah sebenarnya kan...

tapi bagi aku..hip0krit tu kena ada jgk...bagi korang semua...terpulang la...

p/s:bln p0sa dah dkt...x sbr plak rasa

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment