You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, July 1, 2011

~sentap seketika~

salam semuanya..
semoga anda2x semua sihat sentiasa, tersenyum ceria di pagi Jumaat yg mulia ini..

planning awal aku n kawan2x yg lain pg ni.. nak g jalan2x ke pantai tgk sunset.. tapi kita hanya merancang .. DIA yg menentukannya.. sumthing had happen.. n semuanya cancel.. x pe la.. maybe x da rezeki utk pg ni.. INSYAALLAH.. ada masa, semuanya lancar.. akan tercapailah hasrat2x utk melihat sunset.. (^_^)

dgn semangat waja, pg ni bangun utk buat kerja.. ( kononnya lah.. he3x ).. tapi biasa lah kan.. walau sesibuk mana sekalipun.. pagi2x Jumaat ni selalunya keja memg x jalan.. hu3x.. rasanya dr awal2x aku menapak di maktab kot... Khamis malam n Jumaat pg memg x akan buat keja.. kononnya rehat.. bajet penat sgt la.. he3x..

m00d: ngah sedih sbnrnya.. kalau kawan2x x dtg bilik semalam.. rasanya aku memang dah nangis smlm..huk3x.. semua benda dtg dlm fikiran serentak.. kdg rasa kuat.. tapi kdg rasa lemah juga..

ditambah lg dgn apa yg berlaku di antara aku n dia.. ayat2x yg dia bg kat aku memg membuatkan aku sentap.. tapi tahan ja la.. mungkin ada hikmah disebaliknya juga.. utk aku bermuhasabah diri.. menjadi kawan yg terbaik utk org.. bukan mencari yg terbaik utk diri sendiri.. bila mana kita menjadi kawan yg baik .. INSYAALLAH.. kawan2x yg baik itu sendiri yg akan dtg kpd kita..

tapi persoalan di sini.. mampu ke aku menjadi kawan yg baik itu.. dr apa yg dia katakan pada aku.. dun be so childish.. ( erm...betul x ejaannya..he3x ).. n statusnya yg membuatkan aku betul2x sentap.. terasa betul2x mengena atas btg hidung sendiri.. rasa malu sgt pd diri sendiri.. selama ni merasakan diri adalah yg terbaik, walhal diri ini tersangatlah byk kekurangannya..

sumtime aku berharap aku x pernah kenal dia.. serius.. tapi bila difikirkan dr sudut positif ( walaupun aku ni bknlah tergolong dlm golongan yg positif thinker sgt ).. mungkin ikatan persahabtan yg terjalin ini merupakan satu petunjuk utk aku berubah ke arah yg lebih baik.. setiap perkara yg berlaku tdk kira kecil atau besar itu kan, pasti ada sebabnya.. tapi, buat masa sekarang utk "menelan" setiap kata2x yg disasarkan pada diri ini masih sukar utk dilakukan..

seriusly buat masa skrg aku sgt malu pd diri sendiri.. utk terus berhadapan dgnnya.. rasanya tdk mungkin lg.. slowly aku akan stop.. bkn kerana aku tdk menghargainya sebagai sahabat.. tetapi kerana aku tdk mampu menjadi sahabat yg terbaik utknya.. dan dia berhak utk mendapat sahabat yg lebih baik dr diri ini..

tq 4 being my friend.. walaupun perkenalan kita hanya sesaat.. tetapi pastinya tdk akan aku lupakan utk sepanjang hayat.. :)

rite n0w.. NURULHUDA HAMBALI.. just want t0 keep the smile..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment