You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, July 4, 2011

~pernah x?~

salam semuanya..
semoga semuanya sihat sentiasa, tersenyum ceria..

beberapa persoalan berlegar-legar di dlm kepala aku di saat ini..
pernah x.. tetiba tanpa sebab akan hadir perasaan sedih ??
pernah x.. tetiba tanpa sebab air mata itu mengalir ??
pernah x.. tanpa mengenali sepenuhnya.. perasaan rindu itu akan hadir ??
pernah x.. terasa walaupun perkenalan itu sesaat cuma, tetapi merasakan ianya memberikan impak yg besar dlm hidup kita ??

itu yg sedang berlegar di dlm kepala di saat ini..
pelik kan?? (^_^)

saat ini, diri terus berharap.. menunggu sst yg aku sendiri x pasti kesudahannya.. adakah ianya akan berlaku atau pun tdk.. aku berdoa agar ianya akan muncul jua.. utk memperbetulkan keadaan.. seandainya ditakdirkan hanya setakat ini persahabatan yg telah ditentukan.. aku terima.. aku redha.. tetapi sekurang2xnya aku berharap biarlah ianya diputuskan dgn cara yg betul.. dgn ucapan "selamat tinggal, teman"..

tertarik dgn satu kata2x dr Pahrol Mohd Juoi.. 'DI MANA DIA DI HATIKU?"..

"lepaskan cinta yg kecil utk mendapatkan cinta yg lebih besar. apabila kita mendapat cinta yg besar, cinta yg kecil akan menyerah dgn rela"..

sentiasa berdoa agar diberikan kekuatan utk melakukan spt kata2x di atas.. it's easy to say, it hard to do it.. but.. nak seribu daya, x nak seribu dalih bukan.. ??

sama2x lah kita berdoa agar diberikan petunjuk olehNYA di dlm setiap perkara yg kita lakukan.. semoga kita diberikan kekuatan utk terus mencari cintaNYA.. amin..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment