You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Sunday, July 17, 2011

~1st time kot~

salam semuanya..
hope semua org sentiasa berada dlm keadaan sihat2x selalu hendaknya..

aku masih lg dibelenggu dgn sakit gigi.. atoiii..sabar..sabar.. dugaan kecik ja ni.. ada org yg tgh menanggung skt yg lg teruk dr aku skrg..

pagi tadi aku dah p klinik gigi Kg.Raja..just diberi ubt tahan sakit ja.
ahad depan kena p lg..utk cabut plak.. kalau ikut hati mcm malas ja nak p, tapi kalau x cabut sampai bila nak tanggung sakit kan..

apa yg 1st time?? ha.. meh sini nak habaq.. he3x..
sepanjang 3thn aku kat sini, ni la 1st time aku p klinik utk mendptkan rawatan bg diri sendiri pada waktu kuliah.. ( pernah p klinik atas urusan menemankan member utk mendapatkan rawatan sem lepas dan pernah g klinik swasta pada waktu mlm selepas dipaksa oleh my rummate tersayang sebab demam )..

serius aku cuak..coz aku memg x pandai nak handle diri sendiri...walaupun p klinik ngan ana n ain.. tapi aku p klinik gigi..diaorg g klinik biasa.. selamat la waktu tu ada budar jr sorang...walaupun budak jr tu x ckp apa2x..x ramah sgt la..tapi at least aku rasa mcm aku ada teman.. hu3x..teruk betul lah..besaq2x pun penakut lg..

pas tu nak dijadikan cerita, aku kena ambik ubat di farmasi klinik kg. raja.. mak aih.. dpt rawatan kat lain..ambik ubtnya kat lain.. awal tu memg aku minta ain gtau pak cik driver coaster soh ambik aku n budak jr tu g klinik kg. raja.. tapi pak cik driver tu pun nak ambik ubat, so dia soh tunggu.. aku pun gtau la budak jr tu, pak cik driver soh tunggu... tapi budak jr tu x nak coz dia nak g ambik ubt kat klinik kg.raja pulak.. dia ajak aku jalan g klinik kg.raja.. aku yg sememangnya x tau ni ikut ja la.. budak tu ckp x jauh.. tapi bila dah jalan ni, aish leh thn la jgk.. terkedek2x aku jalan ngan baju kurung ngan heelnya.. adoi..

awal tu takut gak nak jalan.. tapi selamat la bdk jr ni mcm caring gak.. walaupun kami jalan jarak jauh2x tapi sekali-sekali dia akan pusing tgk aku kat belakang..so, x la rasa takut sgt.. hu3x..tq ya dik.. he3x..

satu lg pengalaman baru bg aku yg pastinya aku x akan lupa..he3x..

about it.. status: fall in love..
mcm yg aku ckp.. hati yg berbunga2x itu tdk lama.. akhirnya layu & akan mati..
as a friend.. aku tumpang gembira..seriously..aku bahagia melihat dia bahagia..
ok la..hurt ckt.. tapi saya kan kuat.. he3x..

yg dah berlaku biarlah ia berlalu pergi.. x da guna terus mengenang lagi.. betul x??

ok..JUST KEEP THE SMILE...

rite now.. i want to smile mcm nih

(^_________________________________________^)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment