You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, January 13, 2011

perkara2x itu..

kadang2x aku x percaya yg aku sudah melangkau ke usia 23 thn.. serius x rasa mcm 23 thn pun.. mungkin sebab banyak bergaul dgn budak2x kelas yg semuanya muda sethn n 2 thn dr aku membuatkan aku pun terasa still muda remaja lagi.. hik3x... perasan x hbs2x..

tapi ada sesetengah benda yg membuatkan aku tersedar yg aku ni dah besaq upanya.. hmm...antaranya..

1. bila ayah & mak akan meminta pendapat aku secara serius dalam hal2x family..
2. bila ayah & mak memberi 100% kebenaran utk membuat sebarang keputusan..
3. bila ayah selalu minta ajar itu & ini..
4. bila mak akan sentiasa bercerita masalah2x yg berlaku dlm family walaupun ayah akan cuba untuk menyembunyikannya..
5. paling membuatkan aku terasa mcm aku ni dah besaq sgt..bila adik2x asyik menyebut sal aku kahwin.. cisss...

tapi kesedaran bahawa aku ni dah besaq hanya untuk sementara shj..he3x.. aku tetap rasa aku still muda remaja... hua2x.. x leh blah.. x sedar diri lagi..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment