You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, January 22, 2011

pameran inovasi di IPG, KDRI

tarikh : 19.01.2011 ( Rabu )


masa : 2.30-4.30 ptg

tempat : dewan al-farabi, ipg kampus dat0' razali ismail




para pembentang : zaza n biela


suasana di dlm dewan













sempat lg berposing : b4 pameran start group McDIN


ipg, kdri jemput ipg, ksm untuk pamerkan in0vasi yg menang thn lepas.. sepatutnya Dr.Fang & En.Azman Sc yg pergi..tapi dua2x lec tu x da.. s0.. lec yg uruskan ( Pn.Azrizan ) panggil gr0up kami untuk pergi pameran ni.. kami pun tarik sekali gr0up Pemulihan untuk pergi sekali..he3x.. lagipun group Pemulihan memg layak la.. menang emas.. kami ni menang perak ja..

pukul 10.30 pg dah bert0lak ke ipg, kdri.. dlm kul 11.40 pg mcm tu..da sampai sana.. cuak gak..lec pengiring x da.. ( sepatutnya Pn.Azrizan yg ikut sekali tapi pn ada meeting plak.. so digantikan dgn en.sukreri..hmm.. paham2x ja la.. )... nasib baik la ada ana azman & ika.. diaorg yg g tya semua mcm mana.. nak harap aku..aish... clap besar la..he3x..

yg uruskan majlis tu, budak2x sem 7..so diaorg tunjukkan tempat semuanya.. kami pun mula la menyiapkan apa yg patut..tampal sana..tampal sini.. susun apa yg patut.. lbh kurang kul 12.30 lbh mcm tu..semua keja da settle.. so..kena la menunggu sampai masa pameran bermual.. ..bosan gak..

nak g ronda2x pun x leh sebab byk barang nak kena jaga..laptop la.. LCD la... hmm..

lbh kurang kul 2.30 ptg..majlis mula.. dgr ceramah dan ucapan.. part yg paling menyeksakan jiwa gak la.. dah la penat.. aduss..nak tido kang..dah la perig tempat org..uish..x sopan la.. tapi aku ngan ana azman sempat gak wat perkara yg kurang sopan.. he3x.. ( makan ja k.. bkn wat apa2x pun )..

hbs ja semua ucapan dan ceramah..maka pameran pun bermula.. aku ngan ana azman just bertindak sbg jurugambar..( ye la tu..sempat ambik gambar berapa keping ja.. aku pening..x leh nak berdiri lama2x ).. ana azman ambik gambar byk juga..kiranya dia la yg bertindak sbg jurugambarnya..he3x..

pembentang kumpulan..mestilah zaza n biela.. mantap seh..kalo bagi aku yg explain kat org yg nak tgk inovasi kami..aish... mau pening org yg dgr..bkn aku yg pening..he3x...lebih kurang pkul 4.30 ptg..pameran tamat.. kejap ja.. tapi x tau la..rasa penat sgt2x..

dlm bus..rasanya semua org tido..aku ja x tido..sebab rasa penat sgt..aku x leh tido.. erk.. ada gak mcm tu..

mlmnya..pas isya' ja trus tido..he3x.. nasib baik geografi cik norisin extend..kalo x mau menangis aku menaip dlm penat2x nih.. sayang cik la..he3x..

..satu pengalaman baru bagi aku..dpt tgk ipg org lain.. walaupun ada sumthing yg bagi aku agak memalukan diri sendiri..aish..try lupakan..hu3x.. ( masih terngiang2x ayat saudara nc itu..huwaaaaaaaaaaaaaa ).........

apa2x pun..best la jgk... he3x...


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

cikpuanNaiz said...

hahaha..lawak2 ;p

Post a Comment