You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, January 22, 2011

~diari~

tadi sel0ngkar kotak2x yg ada bawah katil.. sebab nak cari file yg boleh diguna semula.. ( malas nak beli baru..duit dah la ckp2x makan ja.. dah tu kalo beli baru pun..bknnya rajin sgt nak isikan bahan2x masuk lam file tu..he3x..).. so, kita berjimat cermat tgk file2x yg boleh diguna semula..

ngah syok2x selongkar..terjumpa la notebook ni.. ini bkn sebarang notebook nih.. ni la diari aku sepanjang aku kat sini.. he3x.. sbnrnya dah lupa dah pasal kewujudan diari ni..sebab utk sem 2..aku lansung x pernah tulis apa2x dlm diari ni.. ( bila tgk balik tarikh awl2x aku tulis dlm ni.. 3.01.09..last tarikh lak..10.05.10 )..memg da lama la...


bila baca balik apa yg aku tulis dulu2x.. adui.. lawak la plak.. malu sendiri pun ada..ish3x... semunya memg luahan perasaan la..kih3x.. aku pun plik napa utk sem 2..aku x pernah tulis apa2x dlm diari ni.. maybe aku byk lepaskan perasaan kat blog ni kot..so..da kurang ckit tulis lam diari..

kalo tgk balik..still ada ruang2x kosong yg boleh aku isi lagi..maybe penulisan diari ini akan berterusan utk sem 3.. he3x... bestnya bila tulis dlm diari..kita boleh tulis direct ja bila x puas ati ngan org.. kalo kat blog..kena berhati2x ckit..mana la tahu kan..nanti ada pihak yg terasa hati...

erm..mlm ni start tulis kat diari balik.. hu3x..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment