You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Friday, January 14, 2011

aku rindu kamu..

ni aku wat p0st special utk ang.. kakak aku yg paling aku cyg..

antara 0rg yg aku akan rindu serindunya bila balik maktab.. ialah kamu... betul.. x tipu...

ang selalu tya aku kan.. napa x mesej ang.. bila balik maktab.. kdg2x aku memg bz.. ( cheh.. bajet la bz..tapi memg akan ada time2x yg agak bz la walopun x selalu )...

tapi..the truth is.. aku takut aku kaco ang.. ya la..ang kan da kawin..da ada anak.. ( walopun aku masih x percaya ang da kawin.. he3x.. )..

bila teringat balik kenangan2x kita dulu.. mesti aku akan gelak sorang2x...

ang ingt lagi x.. kenangan2x kita waktu kecik2x dulu..

waktu masak sambal telur..
waktu tidoq sama2x.. ( sembang macam2x hal..dr hal family yg x pernah hbs sampai la hal cintan cintun ang..he3x..)..
waktu berpanas tgk SUKMA...
waktu jadi pengapit ang.. ( sumpah x mau dah jadi pengapit org pas ni.. pergh..wat malu ja )
mcm2x la.. byk sgt... he3x..




aku ingt lagi..bila mak aku x da..ang ngan family ang yg banyak protect aku.. aku rasa hepy bila duk ngan family ang.. sebab bila duk ngan family ang.. aku rasa sunyi dan sakit aku tu hilang ...
thanks a lot to ur family dear..

aku x pernah gtau benda ni kat ang.. t0 be honest.. bila ang kawin.. aku sedih.. sebab aku tau..aku kena kongsi ang ngan shahrul..ha3x.... aku rasa mcm ang dah x akan rapat ngan aku lagi..

utk seketika..terasa jugak ang dah jauh dari aku.. tapi..aku kena terima kan..nak x nak..ang memg akan kawin jugak nanti.. kita makin besaq ..bkn makin kecik..tapi bila tgk ang bahagia ngan shahrul aku pun tumpang bahagia.. kalo shahrul wat yg bukan2x kat ang..gtau ja aku yerk.. he3x.. ( bajet samseng lak )..

kalau ang nak tau.. waktu tunggu ang bersalin.. aku antara org yg plng bimbang .. aku tkt sgt jadi apa2x kat ang.. bila tgk shahrul keluar dr wad dgn muka yg tenang..semuanya selamat.. aku rasa lega sgt2x.. tq sebab bagi aku merasa jadi mak menakan.. he3x..

aku harap ang akan selalu hepy..sebab bila ang hepy..aku pun akan hepy..

aku syg sgt dekat ang.. aku harap walau kita dah makin dewasa..kita akan still rapat mcm dulu..

p/s: kita jarang ada gambaq ber2 kan..sebab aku malu la nak ambik gambaq dgn ang..ang lawa..aku x..ha3x...




Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment