You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, June 24, 2010

sem 2 melambai-lambai

x bapa hr dah..sem 2 bakal menjelma... apa yg d0k menari2x dlm kepala 0tak skrg... 0f c0z la..result aku yg memg sure gempak gilak tuh... adush... takut gila... x penah aku rasa takut gini... tunggu result STPM aku p0n x rasa takut gini... memg parah la...

pas exam ri tu..aku sedaq..aku byk main2x waktu sem 1.. memg nyesal gila..tapi apa nak wat kan... nasi da jadi bubuq.. aku nyesal p0n..masa da x blh nak undur balik.. s0..ambik sbg pengajaran... jgn main2x lg sem 2 ni... tapi aku risau gak.. kdg2x,,kesedaran aku ni...sat sgt...hehehehehe....

selalu mcm tu... insaf utk seketika... pas tu mula balik wat perangai lama... adush... bila nak berubah ni... bkn budak kechik lg..da besaq panjang da...

aku ada beberapa azam utk sem 2... tapi aku x tau la..aku mampu wat ka x....

  1. x m0h main2x da... x da la 24 jam serius..tp kurangkan main2x tu..
  2. cuba utk bagi respon lbh dlm kelas.. ( means that..aku kena tumpukan perhatian waktu lec.. jgn main2x..jgn tid0q..jgn d0k b'khayal da )..
  3. jgn study last minute lg... ( ni yg plng penting )
  4. kurangkan perasaan malu utk wat presentation..( ni yg plng susah nak ubah.. nervous terlampau2x... kal0 pegang kertas tu..memg nampak tgn terketaq2x ..dah tu..kompom2x aku akn baca ja ikut note ats kertas..wal0pun dlm kepala aku ada benda nak ckp..tapi memg sure..aku x akn ckp...huhu..awat x tau )
  5. jgn ambik tahu hal 0rg lg..( pengajaran yg plg penting )
  6. cuba utk kurangkan berat badan.........ha3x............( sempat lg tuh )
  7. last but n0t least... jgn bermain dgn perasaan sendiri lg...trus mengharap sesuatu yg x pasti.. memg x da faedahnya....
mak aih...byk plak azam...leh wat ke..he3x..xpa..xpa...wat sebagai penanda aras...sebagai panduan...erm...cuak jgk pasal lec sem 2..sapa la agaknya... jgn dpt lec yg grg2x sudah..nanti terbantut hbs azam aku...wa..g2 lak...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment