You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Monday, June 28, 2010

k.i.m.0.k.

hidup aku ceria dikelilinginya... he3x ... aku da start minat k0mik ni sejak sek menengah lg.. tapi dulu susah nak dpt k0mik kat tempat aku..dah tu duit belanja cukup2x utk aku beli majalah Ujang ja.. he3x... lg p0n..ayah aku memg bising ckit tgk aku beli majalah2x @ komik2x ni... tapi bila dia tgk aku simpan el0k2x k0mik & majalah yg aku beli.. diam mcm tu ja la...

waktu f0rm 5 aku start beli k0mik narut0.. waktu tu memg minat hbs ngan narut0.. ( sampai skrg p0n..hik3x )... kebetulan budak kelas aku p0n suka..s0...byk pinjam yg dia ja.. kdg lawak gak..aku jrg sembang ngan dia..kami cuma akan sembang pasal narut0 ja.. he3x..

kebetulan ahad ri tu aku masuk bilik aini.. & ternampak komik2x ni.. apa lg.. pinjam la.. dah la memg b0ring gila dah... he3x...

ni sesuai utk layan perasaan ckit... kih3x...

4 ni memg antara k0mik yg tgh aku cari.. bersinar mata bila tgk aini ada... s0b3x...

ni k0mik utk gelak berguling2x atas katil..ha3x...
( ok..tipu ja..x da la sampai gelak berguling2x..gelak sampai jatuh katil ja..:P )

nampak mcm x matang ja kan..dah besaq p0n baca k0mik.. x kisah p0n.. janji aku bahgia.. baca k0mik x kac0 0rg.. aku duduk diam2x ja baca.. 0rg sebelah sembang p0n wat x tahu ja.. kan.. kan... ana & asma.. he3x...

pas ni.. nak tgk apa plak k0mik best lg... yuhu.....


....................................................................................................................

2nd day f0r the 2nd sem...

ari ni penat gila.. kelas full.. 7.45 a.m. - 1.15kul p.m... 2.00 p.m lak ada taklimat B.I.G... memg rasa penat sgt..

maybe da lama x wat aktiviti fizikal.. bila wat sikit ja..trus rasa sakit satu badan..

betui gak.. sem 1 dulu.. x da PJ.. GERK0 pun x da.... memg duk bina badan ja lam bilik... turun j0g ikut suka ati ja.. rasa nak turun.. turun.. rasa malas turun.. x yah turun...

ari ni ada 2 lec masuk kelas.. en. shef & en. r0'shaimi...

en.shef utk sejarah.. en. r0'shaimi utk Pj..

spt yg di jangka..subjek utk en.shef memg b****... aku rasa azam aku mcm akan terkubur ja... waaaa...ngantuk k0t utk paper ni... td cuma pengenalan..aku da ngantuk g2..kal0 da belajar nanti..aku x tau la mcm mana...

waktu en. shef td..aku sempat wat benda ni..

mataku semakin berat..
fikiranku merewang2x..
otakku ligat berputar..
memikirkan masa tamat...

aduhai diri..
jgn begini..
jika begini..
apa bakal terjadi..
azam baru..
semakin tidak pasti...

( 09:12 a.m )

utk waktu Pj..kami dpt surprise... memg best gila... waaaaaa...
berlari2x di padang bersama2x sianaran matahari...
pergh..memg best.. kepala aku berpusing2x... aku rasa aku makin x tahan panas skrg.. susah la mcm ni.. hu3x.... terlebey manja sudah...

apa2x p0n... 2nd day 4 the 2nd sem.. berjalan dgn lancarnya... alhamdulillah....

sem0ga es0k.. semuanya berlalu dgn penuh warna warni lg... amin...

p/s: rasa dah b0san ngan wajah lama bl0g ni.. tapi x tau nak tkr ke x.. rasa sayang tapi b0san..mcm mana tu...


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment