You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, June 1, 2010

ceritera sem 1...

lg 1 hr..tamat sudah sem 1 utk 1 PISMP ambilan Januari 2010...

masa trus berlalu meninggalkan kita.. sedar x sedar da hbs sem 1.. terasa mcm baru ja masuk sem 1...

byk benda yg da terjadi sepanjang sem 1 ni.. byk pengalaman baru yg aku dpt.. byk kenangan & mem0ri yg akan trus tersemat dlm sanubari ni.. suka & duka..

rasanya aku belajar byk benda dlm sem 1.. bkn setakat ilmu pengetahuan dr buku & lec.. tp belajar dr pengalaman kehidupan..belajar dr kehidupan & keadaan sekeliling.. kdg2x aku hanya mampu "tersenyum" melihat gelagat & ragam 0rg sekeliling aku.. semuanya memberi makna yg tersendiri..

aku belajar utk mengenali ragam manusia yg diciptakan di atas muka bumi ini.. dihargai..disayangi..diperlukan.. di khianati..dipinggirkan..ditinggalkan..
semuanya dah aku rasa.. kal0 aku x kuat..maybe aku dah rebah menyembah bumi..

ALHAMDULILLAH...aku still kuat.. menangani satu persatu.. kadang2x sampai satu tahap aku betul2x..rasa da mls nak ambik kisah.. tapi..maybe itu bkn aku yg sebenarnya..
mulut menyatakan tp hati menidakkan..

mcm yg aku ckp td.. " walau apa p0n yg 0rg tu buat pd kita..just kenang balik..kenangan kita bersama.. dgn cr tu..kita boleh menghargai antara satu sama lain..utk kukuhkan lg ikatan antara kita"..

seriously..kdg terluka dgn sesetgh perkara & ragam manusia.. apa nak wat.. manusia pelbagai ragam & kerenah.. walau kita cuba sekuat yg mungkin..kdg kita tetap tersungkur.. mulut mampu tersenyum..mampu ketawa..tp hati terluka..hati menangis.. but.. hey.. we're still fren... s0..just let it g0.. dgn cara tu "luka" akan sembuh dgn sendirinya....

aku just harap..memori duka akan terus hilang..memori suka menggantikannya...sebab aku da x nak menyimpan mem0ri duka...

p/s: maybe it's time 4 me t0 st0p...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment