You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Tuesday, May 18, 2010

tag from madi n biela

1st time aku di tag oleh dak2x kelas aku..( madi n biela )..mulanya madi yg tag aku lu..tp mls k0t nak wat..he3x..( sama ja mcm dia )..tetiba biela lak muncul..aish..kena wat jgk la..c0z aku sayang dua2x 0rg yg tag aku nih..hua3x..

1) Adakah anda happy sekarang?
~tak sgt..

2) Kenapa anda xhappy?
~sebab bnyk g x study..exam just around the c0rner..

3) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
~family..kawan2x..duit..kekasih hati ( yaka ?? )


4) Pernahkan anda menerima tag?
~x,

5) Nyatakan warna yang anda suka.
~x kisah...janji lawa n sesuai dgn diri aku yg x bapa nak cerah nih..he3x


6) Berikan 6 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respond. (klu nak lebih pown bley, kurang pown bley)
6?? ramai sgt eh..aci x kal0 aku nak tag kat madi n biela balik..ngeh3x..
aku taq ana..my l0vely jiran...


7) Nyatakan sifat orang yg anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy.
dia besh..kal0 saya lapo..just ckp ja.."ana..lap0"..( bknnya dia t0l0ng masak..tp t0l0ng teman g kafe ja..)
he3x..
kal0 dia x da..sapa yg nak jalan ngan saya pagi2x g kelas..hu3x.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment