You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, May 20, 2010

apabila falsafah bertukar kpd falsampah..memg menyampah

awal2x falsafah..tp pas jawab..jadi falsampah.. n mlm ni memg aku menyampah...huwaaaa....
gila ah..1st exam..dah hancus.. lebur... waaaa.....
kal0 ikut hati..dah berbaldi2x air mata kuar...
tapi..scr rasi0nalnya aku b'pk..
wat apa nak nangis.. da jawab p0n kan..
ambik sbg pengajaran ja la..
huk3x..

seriusly..memg frust..
1st.. sebab aku hafal beriya2x.. tup..tup..masuk dewan..kapla k0s0ng...huwaaaa.....
2nd...benda yg aku betul2x f0kus..x da.. benda yg aku x f0kus yg ada..........waaaaaaaa.........

bak kata atie..
aku baca barat..k0 naik timur..
aku baca za'ba.. k0 naik awg had salleh..
aku baca taba n tyler..k0 naik stenh0use...
aduhhhhh....

aku frust c0z aku study gak kali ni.. bukannya dulu x study ....tp kali ni take serius.. compare ngan persediaan dulu..memg lain la ..
tapi..huk3x..still x leh jawab..

aiya..wacha !!..geram t0l..

x pa la..maybe peringatan utk aku..
usaha aku x ckp g..
utk 3 lg paper kena lg serius...
hu3x..

g0..g0.. p0wer rangers..huahahaha...

meng0ng daaaa.............

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment