You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Saturday, May 29, 2010

..n0 questi0n plezzz....

plezz... dun ask anything... c0z i dun have the answer 4 ur qusti0n...

pa dia aku d0k meghapu ni.. ( tu dia.. keluaq dah l0ghat chek...keh3x )..

maybe sebab keb0ringan melampau menunggu tarikh 3b menjelma.. kepala p0n dah x bapa nak betui...

0k..back t0 the title.." n0 questi0n plezz "...

jgn ditanya " kenapa "..

jgn ditanya sejak " bila "..

jgn ditanya apa2x s0alan plez...

c0z aku memg x tau jawapannya...

kepala aku p0n dah ting t0ng memikirkan jawapan pd pers0alan yg x pernah wujud...

tapi... benda ni slal00 wat aku tersenyum sendiri... hik3x...( gelak plak..senyum ja la )

:) ......( 0k da senyum...)

di saat aku menangkap satu bunyi di sana..aku akan tersnyum...

di saat hujan di waktu petang.. sekali lg aku akan tersenyum..knp aku senyum..??

kan da ckp...

"n0 questi0n plezz"...ha3x... ( k0mp0m sapa yg baca ni tgh maki2x aku..ntah apa2x ja aku tulis )

well.....x kisah p0n...hik3x...

0k..0k..s0ry..s0ry...

just b0san lorh.....



p/s: kdang2x hati & perasaan susah utk dikawal & difahami..tp kita tetap kena jg kedua2xnya supaya kita x terclap langkah

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment