You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Thursday, May 12, 2011

start utk serabut serabai kembali

salam semuanya..
hope sesiapa yg baca @ terbaca n3 ini sihat2x belaka..

di saat ini student2x ipg seluruh malaysia pastinya sedang bertarung bersungguh-sungguh utk menghadapi exam yg hanya tinggal beberapa hari saja lg utk menjelma...

aku?? study...tapi study 10 minit.. malalut ke lain 30 minit.. ha?? apa cer??..he3x..

fikiran masih melayang-layang macam layang-layang yg ditiup angin..erk...

mcm2x benda ada dlm kepala.. hmmm... macam mana nak buang benda2x yg duk berkumpul dlm kepala ni x tau.. huk3x..

aku sedih sebenarnya.. adik aku akan masuk UiTM 22 hb ni.. huk2x.. x sempat nak jumpa dia sebelum dia masuk u.. aku balik kg 26 hb.. huwaaaaaaa....nanti bila aku dah masuk sem baru..lagi la x leh nak jumpa... huk2x..

baru ja plan macam2x.. nak ajak dia men bowling..tgk wayang..teman aku jalan2x.. teman aku ambik lesen... teman aku g cari baju utk kenduri a.cik...mcm2x lg la.. tapi sumanya hancus...

hope adik aku pandai jaga diri.. x terjebak dgn perkara2x yg x sepatutnya... hu3x..

bimbang..bimbang... mcm ni la perasaannya nak lepaskan anak g belajar jauh2x nanti kot.. ( ha3x....x dan apa2x lg dah berangan bukan2x )...

ok..need t0 study...

chayo!!!!!!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment